27 de febr. 2012

Jornada 18 (Femení): Miami FSF Mollet 4 - 2 CFS Sant Climent

El partit es podria resumir molt ràpidament… domini sense encert. Les noies del Sant Climent van tenir el control de la pilota durant la major part del partit, sobretot a la primera part. Però a vegades, en el futbol, no guanya qui més domina. El partit va començar com marcava el guió. El Sant Climent tenia la pilota i s’acostava amb més o menys perill a la porteria contrària. Semblava que el gol nostre havia d’arribar en qüestió de minuts. Però en un contraatac molt ràpid del Miami, van aconseguir avançar-se al marcador. Ràpidament, però l’equip va saber reaccionar, i en menys de 5 minuts vam aconseguir donar la volta al marcador. Primer, en una bona triangulació entre Júlia i Deidre, aquesta va aconseguir l’empat. I 2 minuts després, com a conseqüència d’una fora de banda, Carla va rematar amb l’esquerra i va establir el 1-2 al marcador. Semblava que s’havia d’arribar així a la mitja part, però en una jugada desafortunada, el Miami va aconseguir empatar. Mitja part amb un 2-2 al marcador que no reflectia el que s’havia vist al camp. Al principi de la segona part, es van notar nervis entre les nostres jugadores. Així, en una altra jugada a la contra per una pilota perduda al mig camp, el Miami va aconseguir avançar-se de nou. La segona part va anar passant sense gaires ocasions clares. Cal dir que el Sant Climent va tenir unes quantes oportunitats per empatar però entre la mala punteria de les nostres i la bona actuació de la portera del Miami no es va aconseguir. Ja quasi al final del partit, el Miami va aconseguir marcar el 4-2 definitiu que evitava qualsevol reacció per part del Sant Climent. Així doncs, una derrota que deixa mal regust pel marcador definitiu, i que hauria de servir per aprendre que només amb la superioritat en el joc i en les individualitats no n’hi ha prou per emportar-se els 3 punts. Cal aixecar-se i seguir lluitant per seguir en les posicions altes de la classificació. Ànims noies!!!

1 comentari:

  1. Es uno de esos partidos que te hacen reflexionar.
    Perdemos 4-2 contra un equipo que bajo mi punto de vista éramos superiores. Pero no siempre gana el mejor, eso está claro.
    Piensas: “Si, has perdido y toca aceptarlo porque pita el arbitro el final y ya no hay paso atrás”. Es una derrota y bajas la cabeza, triste, aturdida, sin pensar con razonamiento y te dejas llevar por situaciones. Fue uno de esos días que se tuerce por tonterías. Sabemos jugar, se ha demostrado y sabemos que podemos. Pero esto también es parte de jugar... La cabeza, el estar, el reaccionar y demostrar. No siempre se puede con todo y tonterías pueden hacer que todo esto no se demuestre. Hay muchos otros casos, como que por haber tenido un día malo las cosas se tuerzan y entonces te presentas así en el partido. Ya puedes ser la mejor jugadora del mundo que si la cabeza no está tu no estás. El caso de este partido fue la motivación y las tonterías que cuando se está jugando se han de saber llevar y trabajar con ello como se sabe. Pero... Es como cuando por los nervios no sabes ni ponerte en una barrera o no te acuerdas de un saque de banda. Son factores que ocurren y es normal. Y hacen que todo se tuerza.... SABEMOS JUGAR, AHORA TOCA SABER USAR LA CABEZA Y DEMOSTRAR!

    Somos el mejor equipo y lo más importante es la unión. Pues joder!!! Vamos a darlo todo unidas que somos un quipo! Para lo malo y para lo bueno.

    Ara... A treballar mes!!

    123 SANT CLIMENT!

    Dei

    ResponElimina

Jornada 24